Läser just nu

GENOM DINA ÖGON
Har kommit till ungefär hälften av den här boken och den är verkligen helt underbar.
Jag köpte den här boken för ungefär 1 år sedan när jag hade läst ut Twilight serien och ville ha något mer av denna fantastiska författare- Stephanie Meyer
Jag började läsa men efter 20 sidor stod jag inte ut. Vad är det här?
Man förståd absolut INGENTING och det kändes som det här var tredje delen i en serie och man fick inte veta någonting. Jag la ifrån mig boken eftersom jag trodde det fanns fler tidigare delar, men det fanns det ju inte fick jag reda på.
Jag blev riktigt besviken, men struntade i det och läste andra böcker.
För någon vecka sedan tipsade en av mina underbara kompisar mig om den här boken och jag blev lite förvånad eftersom jag hade den hemma i min bokhylla och jag kom ihåg hur dålig jag tyckt den var. Men jag visste att min kompis och jag tycker om ungefär samma böker så jag bestämmde mig för att ge den en chans.
Sedan sa hon orden som VERKLIGEN fick mig att börja läsa:
Dom första 50 sidorna förstår man ingenting av. När du kommer till 70 förstår du lite mer. Och när du är på 100 så förstår du mycket så stå ut. Jag gjorde som hon sa och det läskiga va att allt hon sa stämde. Med sidorna alltså det är exakt så.
Nu är jag på 215 och den här boken är verkligen helt underbar.
Ändå tycker jag att Stephanie kunde ha förbättrar början för man förstår verkligen INGENTING.
Annars är det en undrbar bok så börja läsa gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag <3

Hej =) Jag är helt ny med novell skrivandet . Men håller just nu på med min första ''Don´t let your dreams just be dreams '' . Handlar om Selena Gomez och Justin Bieber . Selena har precise rymt från sin styv pappa som har i mpnader misshandlat henne efter att hennes mamma dog i canser . Och hon har aldrig träffat sin pappa.



Titta gärna in och dela med dig av dina åsikter för att hjälpa mig förbättras =)



Titta gärna in på http://kristenstewart.se också om du gillar henne =)



Kram<3

2012-03-17 @ 22:16:51
URL: http://justinbswe.webblogg.se/
Postat av: .Ebba

Håller med dig, men vänta tills du läser den den andra gången, eller tredje; "Genom dina ögon" blir bara bättre och bättre ju oftare man läser den!

Har själv recenserat den på min bokblogg - kolla gärna om du vill:http://punktebba.blogspot.se/2012/08/genom-dina-ogon.html

Svar: Tack! <3 går in och kollar!
mimmisboktok.blogg.se

2012-09-12 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0