Vad läser jag nu?

Just nu läser jag faktiskt Prinsessans dagbok!
Pinsamt att jag inte har läst serien, men har inte riktigt kommit in i det! årkat hitta första boken. Men här om dan bestämmde jag mig att gå ut på bok jakt eftersom jag hade lite snålt med böcker att läsa så jag köpte hela prinsessans dagbok serien + 2 andra böcker.
När jag började läsa blev jag som beronde. Jag fastnade driekt och sträckläste. Nu är jag på 4.e boken till er tjänst och hoppas den ska vara lika underbar som dem andra böckerna!
Har ni läst serien?
Vad tyckte ni? <3
Jag har faktiskt sett filmerna, men kommer inte ihåg så mycket! När jag har läst färdigt serien ska jag gå och köpa filmerna så jag kan se dem igen! Dock tror jag att fillmerna var väldigt olika böckerna?
Det finns bara två filmer så dem har dragit ihop nio böcker till två filmer. Imponerande.
Anne Hathaway passar verkligen rollen, tycker jag själv. Många filmer förstör nästan när dem sätter in fel slådespelare! Men här så har dem gjort ett bra jobb!
Hahah hennes makeover:
POK Mimmi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0