Prov vecka!

Förlåt för dålig uppdatering, men den här veckan så är det jätte mycket plugg eftersom det är sportlov snart och så! Näst vecka blir också en dålig blogg vecka eftersom det är då alla prov, och föredrag kommer!
Stå ut! Har snart läst ut boken jag håller på och läser till er tjänst!
Jag ska till tandläkaren nu..... önska mig lycka till! :O
PS: Är jätte glad eftersom jag fick A i skolan idag på min Svenska Novell! Den handlar om Antikens historia.
Paris & Det gyllene äpllet.
I nästa inlägg kommer jag skriva mer om det för det är så himla intressant!
Det finns en modern bok om det som jag kommer tipsa om!
Puss & Kram Mimmi

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Mimmi!



Fin blogg du har! Jag har svarat på kommentaren du skrev på min bokblogg, här är en länk till svaret!



http://bokclara.blogspot.com/2012/02/den-som-vantar-pa-nagot-gott.html?showComment=1329421564840#c1799367285249529879

2012-02-16 @ 20:49:04
URL: http://bokclara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0