Tillbaka!

OJ! det här var läge sen! sommarn har gått och det har skett otroliga saker. Jag har till exempel varit på en språkresa i England, Oxford. Det måste ha varit det roligaste jag någonsin gjort! Otroligt lärofyllt och jag bara älskade det! Bästa tre veckorna i mitt liv! ALLA SOM VILL GÖRA NÅGOT NYTT, ÅK PÅ EN SPRÅKRESA! Sen så har jag varit på ett seglar läger sista veckan i sommar... Det har varit sjukt skojigt!
Jag blev helt plötsligt sugen på att blogga så jag gick in här och kollade! sjukt roligt att se vad jag skrivit om! hahahha.
Jag har verkligen haft den bästa sommaren ever. Myst med mina kompisar, varit med familjen, hästen, släkten, ALLT.
En väldigt andurlunda sommar, men helt klart grym!
Hoppas eran har varit bra! Men nu är det ju höst och skolan dragit igång... Jag är hemma och sjuk. Härligt.
Men jag älskar verkligen årstiderna så jag längtar nästan lite efter hösten och vintern! MYS!
Nu ska jag nog avsluta dt här inlägget med lite bilder!
puss och Kram!




 

Kommentarer
Postat av: Boktjuven Ingerun

Jag var på språkresa i högstadiet. Väldigt kul och lärorikt, men det var lite för lätt att köpa öl utomlands. :)

Svar: Vad roligt! Var åkte du någonstans? Gå gärna in på min blogg igen!Kram
mimmisboktok.blogg.se

2012-09-10 @ 19:54:56
URL: http://vadvilljagtjuva.blogspot.se
Postat av: Boktjuven Ingerun

Brighton i England och Menton i Frankrike.
Men högst tveksamt om mina egna barn kommer att få åka. Kanske bäst jag följer med och håller koll på dem isåfall. :)

Svar: Jag är 14 år och åkte i Sommras och jag kan hålla med om att jag skulle nog ha väntat i några år... Men jag är ändå sjukt glad att jag åkte! Ett tips:Mina föräldrar kom och hälsade på mig en vecka i mitten av lägret! (jag var borta 3 veckor). Jag träffade dem 2 gånger och sen var dem bara där! Det funkade jätte bra!
Hoppas ni kommer på något :)
Kram
mimmisboktok.blogg.se

2012-09-11 @ 11:40:24
URL: http://vadvilljagtjuva.blogspot.se
Postat av: Boktjuven Ingerun

Mina barn är bara nio nu. (Jag har tvillingtjejer.) Men jag har redan börjat oroa mig så smått. Det gick bra för mig, men det var på sätt och vis bara slump.

Att hälsa på låter bra. Kan man vara med hela tiden? Det vore idealiskt!!:) Tyvärr vet jag att jag själv i den åldern skulle ha tyckt det vore jättepinsamt om mina föräldrar kom. Men man kan kanske alltid komma och fylla på kassan. Då kanske det blir lite poppis. :)

Vilken arrangör åkte du med? Det kanske är mer ordning nu för tiden. :)

Svar: Jag åkte med STS. Det var jätte bra, och det var väldigt strikt med att inte dricka eller röka. Om man blev påkommen blev man hemskickade på en gång. Jag tror det har blivit striktare ;)Såklart man kan vara med hela tiden, men själv tycker jag att det var skönt att inte ha mina föräldrar där hela tiden... När jag träffa dem började jag få lite hemlängtan, men så fort dem åkte gick det över! Men det kanske bara är jag... :)
Man tänkte inte lika mycket på det då...
Hoppas ni kommer på något :)
MVH Mimmi
mimmisboktok.blogg.se

2012-09-11 @ 19:21:00
URL: http://vadvilljagtjuva.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0