Glad alla hjärtans dag <3

Hej allihoppa! Idag är det den 14 februari och ni vet vilken dag det är va? titta på rubriken ;)
Jag har ingen pojkvän så för mig blir det ingen stor grej!
Jag har proppat i mig choklad för att lindar min oändliga smärta! Nej jag skojar bara.^^^
Jag rå pluggar faktiskt SO, NO, Retorik, spanska & musik
Till imårn: Skriv ett tacktal, matte, engelska
Måndag: föredrag i So, styckemordet på Caterin da costa
Föredrag i No, berätta om mikrovågsugnen och dess uppbyggnad
Tisdag: Spanska prov
vecka 11
måndag: världens största musik prov, kunna berätta om 70 instrument och vilka grupper dem tillhör, historia mm.
Trevligt!!!!!!!
Hoppas ni får en bättra alla hjärtans dag än mig iallafall...
Puss & Kram Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0