15 Saker ni inte visste om mig!

1. Jag har 2 marsvivn & en häst <3

2. Jag har blont hår till axlarna ungefär, lite kortare. ( Har alltid haft kort hår, men sparar ut nu!)
 
3. Jag har tandställning :/ Ska ut till sommarn-hösten :)
 
4. Jag älskar min bokhylla, mina böcker, min läslampa, min säng, mina bokmärken, ALLT som har med böcker att göra! :)
 
5. Jag har glasögon :) (eller linser) fick det ganska nyligen :/
 
6. Skriver en novell ( det vet ni)
 
7. HATAR: Tomater & mjölk uhhhh
Men jag kan äta, salsa, tomatsoppa, ketshup och allt som ineehåller tomater haha
Jag är lite allergisk mot mjölk, men det har jag varit sen födseln. hahaha.
Men jag kan dricka Oboy och så där, en jag kan inte dricka rent mjölk. Nono
 
8. Jag har världens bästa och mysigaste kompisar :* 
Ann, Olena, Matti, Beata, Lollo, mm...
 
9. Jag är med folk väldigt flummig, "rolig", pratglad, är känd för att prata hur snabbt som helst, men egentligen så är jag väldit blyg. Det vet mina närmaste kompisar....
 
10. Jag blir så himmla lätt generad. Av igenting. Ibland märer inte ens jag att jag blir generad men ändå blir jag högröd i ansiktet. så himla pinsmat.
 
11. Ingen av mina kompisar vet att jag hr den här bloggen. HEMLLLIIIISSS
 
12.Jag tycker egentligen inte om att lyssna på musik så jätte mycket. Jag hittar aldrig bra låtar och om jag gör det lyssnar jag så mycket på den låten att jag tillslut bara kräks på den...
 
13. Favorit serier är Vampire Diaries & Gossip Girl. LOOOVVE<3
 
14. Favorit serie: Vampire Acedemy, Twilight, mm....
 
15. Tror på horoskåp, stjärntecken och sådant! Min hobbie!
 xoxoxo
 
Trackback
RSS 2.0