Välkommen!

Hej allihoppa! Jag är en tjej på 13 vårar som 14 i april! Jag kallas mimmi av andlednigen att jag avgudade avgudar tecknat och musse pigg! Egentligen är mitt namn inte ens likt mitt smeknamn! haha
Jag har startat denna blogg för alla boktokar som älskar böcker! Men detta är också en blogg för mänsikor som INTE gillar böcker för att mitt mål är att ge er den härliga möjligheten till att upptäcka BÖCKERNS värld.
Detta är ett typiskt första blogg inlägg, lite lagom trist och så. Men snart kommer vi in på det intressanta alltså
BÖCKERNA <3
Jag håller på att skriva på en novel och får se om jag lägger ut den eller inte...
POK Mimmi <3
POK= Puss och Kram <3

Lite klotter <3

Kommentarer
Postat av: Vynne

Vad roligt att du också har startat en bokblogg! Det är alltid kul med lite tillskott i bloggvärlden^^

Lycka till!

2012-02-13 @ 07:13:21
URL: http://bokkarlek.blogspot.com
Postat av: Vynne

Svar: Det är väl klart man gör!?

2012-02-13 @ 18:38:44
URL: http://bokkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0