SPORTLOV!

Hejsan älskade bloggläsare :D
Nu är det sportlov och jag NJUTER! Har faktiskt åkt ut till landet för att ta det lite lugnt och sedan bär det av till Dubai på tisdag! Jag har många böcker jag vill hinna med och läsa så jag hoppas det blir mycket inlägg denna vecka och veckan som kommer!

Har ni känt att det är VÅR! Det är ju helt underbart! Jag kan gå i mina convers och mysa med en bok!
Även om jag älskar vintern och sitta inne framför brasan med en kopp varm choklad och läsa lite så ÄLSKAR jag sommaren.
Sommarlov = MYCKET LÄSNING
Jag brukar lägga mig i hamoken/ Gräset och läsa till jag är färdig.
Jag brukar alltid lägga mig under vårt körsbärsträd och läsa. Det är helt underbart. Förutom myrorna. Usch
Att ligga och steka sig i solen med en bok tills man nästan blir tvingad ner i vattnet. Underbart.
Jag valde den här klipp hopp bilden för när jag tänker på att sommar blir det kompisar och bad! Jag hoppade med mina kompisar från flera olika klippor i sommras när vi åkte runt lite med min kompis vattenskoter :)
Aderlalin kick :D :/ Det var faktiskt jag som hittade klippan och började hoppa från den hahah.
Puss & Kram Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0